I been oupsed and iam ben down. A ben trhowing thngs around!

Couse you not lonoger her beside me. Happines i newer knew boy i sing this song for yooooouu!
Ja vet ni en grej varje rubrik i min blogg har varit ""Nu är jag ren"" ""NU är jag  klar""
DÅ har det bara varit nu men nu blir det ÄNDRING!
Men denna låten är från en film ""rosa"" och låten heter To Win My Love - Anna Maria Espinosa!
Men iallafall vakna runt 12;)
Det är 2011 omg vad tiden går fort!
Har fått så jävla många minnen!!
Av både nära och kära som jag aldrig,aldrig glömmer!
Sen så hoppas jag att 2011 blir ett mycket bättre år, och inte så många drama krig hahaha!
Men så har ni hört hur lite av mitt 2010!
Ha det!<3

Kommentarer
Postat av: MEDEA

de flesta minnen av dig har jag via webcm :(

2011-01-07 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0