London 2!:)

Haha är i ett internet cafe nu:)
Bara 13spänn för en timma!
Anyhow jag var i madam tousse idag,grymt kul!
Asså seriöst om ni ska till london,newyork eller kina måste ni gå dit for good sake!
LIFEEXPERIENCE! HAHA stavning men men!
Men här är det konstiga justinbiber och jaden smith var inte där tro mig helt sjukt haha.
I taking that gutarr elvis byebye
NOOJag och Christina:)Jim cerry whata fuck are u doing?
Tack för kronan:)
Och ofcourse en ego bild veckans favvo:)
Just look right and you will be COOL
Felicias favvo bild!
Och till slut The gaga monster

PossPoss



Kommentarer
Postat av: Felicia

haha,varje gång jag ser Lady GAga elr hör hennes låt minns jag min "bad romance" x'd



Saknar dig 7kt mycket,Puss <3

2011-01-15 @ 21:14:23
URL: http://onlyfeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0