Soory för en dålig uppdatering!

Ja har haft en stressig dag her coms the scema!
Först märker jag oj min mobil tog självmord!
Så säger jag till pappa vad som hände sen så säger han när hans experia gick sönder fick han en ny experia för sig själv OCH asså samma som han hade förr och en experia x8 varför vet jag inte. Men jävligt snällt ändå av tele2 då!

Så vi stack till pappas jobb och hämtade den sen så tog vi persiska passbilder! Där jag har slöja och ser ut som en apa. Och sen äter vi kina mat. Så ja alla mina kontakter raderades så jag har fått skriva alla kontakter på min nya mobil! Blev jätte irriterad! Men men här kommer pictures!
Gamla mobil
Nya mobil
Dagens lunch "kinesisk"
Poss Poss ska sticka till duchen nu;)

 


Kommentarer
Postat av: medeaaaa

HAHAHAHAHAHHAHA !!! maral du såg inte som en apa du blev jätte bra ju hehehe. Jag tycker at du ska lägga upp bilderna maral. Bjud på dig sj, så får du fler kommentarer ;)

2011-01-07 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0